دوکوهه ...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 66531
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : نرگس بانو        

منزلگاه اولمون دوکوهه  بود

قبلن هم گفتم

امسال توفیق شد و خادم الشهدا بودیم،داشتیم با بیسیم حال میکردیم که  

 شهدا بدجور گذاشتن تو کاسم و شکستنم

بعد از اعلام اشتباه محل ناهار

وقتی زائرین زیر بارون شدید داشتن منتقل میشدن به سلف جدید

حسابی فش و بد و بیراه نصیبمون شد

من که نزدیک بود گریم بگیره و زیر بارون حسابی خیس شده بودم

" مث موش آب کشیده "

همش داشتم با شهدا میگفتم

باشه بابا عجب شکست

منیت شکست

غرور شکست

آقا اصلا غلط کزدم

خوبه ؟؟؟؟

فک کنم داشتن حال میکردن با شکستنم

راسیتش خودمم حال کردم

خدا نصیبتون کنه خنده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: